System do obsługi Rady

Innowacyjna Sesja jest nowoczesnym systemem informatycznym, dedykowanym Radom
gmin, miast, powiatów.

Za jego pośrednictwem kompleksowo możecie Państwo zarządzać pracą Rady.

Wystarczy tylko dostęp do Internetu i komputer, laptop bądź smartfon.

  • Kompleksowe zarządzanie pracami Rady.
  • Usprawnienie prac Rady i Radnych.
  • Dostępność z każdego urządzenia (komputer, telefon, tablet).
  • Automatyczna transmisja na żywo z posiedzeń Rady.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy.

Usprawnienie pracy
Biura Rady

Dzięki systemowi „Innowacyjna sesja” usprawnicie Państwo pracę Biura Rady. Całkowicie można wyeliminować dokumentacje papierową i zastąpić ją elektroniczną.

Całość materiałów dostępna będzie w jednym miejscu po zalogowaniu się Radnego na jego indywidualne konto.

System posiada wiele ciekawych funkcji min. automatyczny rejestr protokołów, transmisje na żywo w Internecie, elektroniczne głosowanie (za pomocą komputera, tabletu bądź telefonu), a także pełną integrację z Biuletynem Informacji Publicznej i dedykowanym serwisem.

Transmisja wideo online

Oferujemy Państwu narzędzie, za pośrednictwem którego sesje Rad będą na żywo transmitowane w Internecie. Po skończonych obradach materiał z przebiegu sesji zostanie umieszczony w archiwum i będzie dostępne dla każdego użytkownika platformy.

System w trakcie trwania posiedzenia generuje dedykowany ekran, ułatwiający i porządkujący przebieg sesji. Informacja o aktualnym momencie sesji może być wyświetlana na rzutniku bądź innym ekranie. Elementy, które ma zawierać:

  • Wyświetlanie porządku obrad (punkt po punkcie)
  • Tematy wraz z wynikami głosowań (po zakończeniu głosowania)
  • Informacje jakie zostały ustawione przy tworzeniu porządku obrad

Dedykowany serwis

Przejrzysty i intuicyjny serwis, zarówno dla radnego jak i dla pracowników biura obsługi rady. Proste menu, posiadające wiele ciekawych funkcji z pewnością ułatwi prace i pozwoli zbudować lepszą komunikację biura rady z radnymi. Specjalny serwis ‘Innowacyjna sesja‘ zawiera kalendarium z planowanymi posiedzeniami rady, bądź członkami komisji.

Ponadto za pośrednictwem platformy, radni w szybki i sprawny sposób otrzymają materiały niezbędne do obrad sesji. W systemie prowadzona jest lista obecności, na podstawie której odbywa się elektroniczne głosowanie.

Wszystkie materiały (np. uchwały, protokoły z posiedzeń) zapisywane są w archiwach i w dowolnym momencie można do nich powrócić. Specjalnie przygotowane algorytmy prowadza statystyki głosowań, które na bieżąco można monitorować w systemie.

Niezbędnik Radnego

Porządek obrad sesji, kalendarium zbliżających się posiedzeń, projekty uchwał, to tylko niektóre funkcje jakie zapewnia system. Każdy Radny posiada swoje indywidualne konto z podstawowymi informacjami, takimi jak: imię i nazwisko, data urodzenia, wiek, dane kontaktowe, liczba głosów zdobytych podczas wyborów, spis komisji, do których należy, interpelacje, głosowania.

Przed każdą sesją Radny za pomocą platformy otrzyma pakiet uchwał a także harmonogram obrad. Na bieżąco może dodawać indywidualne notatki, jak np. uwagi do projektu uchwał lub treść zapytań i interpelacji, które chciałby zaprezentować na sesji. Dodatkowym elementem jest możliwość prowadzenia komunikacji pomiędzy radnymi lub biurem rady a radnymi poprzez mail lub SMS. W systemie radny znajdzie także dokumenty, które ułatwią mu prace ( tj. statut rady, plan pracy rady)

lista wszystkich modułów
aplikacji mGmina

Oszczędność czasu poprzez pełną automatyzację procesów

Usprawnienie pracy biura obsługi Rady

Oszczędność́ pieniędzy (redukcja kosztów druku i dostarczenia materiałów itd.)

Urząd przyjazny środowisku (mniejsza ilość drukowanych materiałów)

PR, marketing dla samorządu

Dostępność do systemu (w tym do pełnej dokumentacji przygotowanej na sesje itd.) w dowolnym miejscu i czasie

Pełna integracja z BIP

System dostosowany do urządzeń mobilnych(tablety i smartfony)

Skontaktuj się z nami
a przygotujemy dla Twojego
samorządu Indywidualną ofertę